Uvjeti poslovanja u webshopu

*Obavještavamo vas da su zbog unapređenja Prima webshopa u periodu od 1.1.2024. do 31.3.2024. moguće manje nepravilnosti pri izračunavanju finalnog iznosa narudžbe kreirane na Prima webshopu te vam zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju. Također, obavještavamo vas da zbog navedenog postoji mogućnost otkazivanja narudžbe od strane Trgovca. Ako do toga dođe kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem razumnom roku i ispraviti vašu narudžbu uz vaše odobrenje.

Načini plaćanja

1. Gotovinsko plaćanje

2. Bezgotovinska plaćanje

Sve kreditne i debitne kartice domaćih banaka i kartičnih kuća te onih stranih banka i kartičnih kuća čija je autorizacija prihvaćena na POS terminalu.

2-12 rata beskamatno za kupce

Provjerite na blagajni podržava li Vaša kartica ovaj način plaćanja.

13-24 rate beskamatno za kupca za kupnje veće od 1.200,00 €

Provjerite na blagajni podržava li Vaša kartica ovaj način plaćanja.
Ova mogućnost nije trajnog karaktera i o njoj informaciju potražite na blagajni.

do 36 rata beskamatno za kupca za kupnje veće od 2.500,00 €

Ovaj način odnosi se na plaćanja Diners club, Visa, Maestro i Mastercard.
Ova mogućnost nije trajnog karaktera i o njoj informaciju potražite na blagajni.

Istaknuti popusti vrijede za sve navedene načine plaćanja. Različite vrste popusta međusobno se ne zbrajaju!

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko WSPay sustava naplate zaštićenog SSL protokolom koji osigurava sigurnost plaćanja u skladu sa svojim protokolima i certifikatima.

Kupac plaća svoju narudžbu klikom na „Kupi“. Kupac tada u svojoj košarici vidi ukupan iznos kupovine (s uračunatim troškovima dostave i/ili montaže proizvoda ukoliko je odabrao navedene usluge te uključenim PDV-om).

Ukoliko Kupac izabere plaćanje uplatnicom ili internet bankarstvom, na kraju postupka naručivanja biti će mu prikazani svi podaci potrebni za izvršenje uplate. Kupac ima  i mogućnost preuzimanja i ispisa opće uplatnice sa svim podacima za uplatu.

U slučaju da kupac robu namjerava platiti uplatnicom ili internet bankarstvom, rok za uplatu je 48 sata od odaslanja narudžbe. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala, pa potvrda narudžbe postaje neobvezujuća za Trgovca te se njegova narudžba briše iz sustava, odnosno smatra se otkazanom. U navedenom slučaju Kupac će putem elektroničke pošte zaprimiti Obavijest da je njegova narudžba otkazana. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na računu Trgovca.

Cjenik dostave

  • obračun usluge dostave vrši se na vrijednost kupljene robe bez popusta
  • prilikom dostave i unosa robe potrebno je osigurati nesmetan pristup i unos kupljene robe na lokaciji isporuke

 

Dostava s unosom u prizemlje

Dostava bez unosa

Obračun

3,50% vrijednosti kupljene robe + 9,00 €

3,50% vrijednosti kupljene robe

Izuzetak: Kuhinje(sve) i ormari po mjeri

2% vrijednosti kupljene robe + 9,00 €

2% vrijednosti kupljene robe

Izuzetak: Peleti

0,05€ / kg

0,04€ / kg

MIN iznos dostave

24,00 € *

15,00 €*

MAX iznos dostave

104,00 €*

95,00 €*

Dodatni obračun za unos robe

9,00 € za svaki dodatni kat kod unosa

-

 

*iznos dostave može se razlikovati ovisno o udaljenosti mjesta isporuke prema poštanskim brojevima te na mjestu kupovine, više informacija možete saznati na blagajni ( informaciju o izuzetcima poštanskih brojeva možete provjeriti i ovdje )

*dostava za COCO Maison dekoracije za dom se naplaćuje 6,63 € ukoliko je iznos manji od 132,72 €. Za iznose veće od 132,72 € dostava za COCO maison dekoracije za dom je besplatna.

Osobno preuzimanje

• osobno preuzimanje robe u skladištu je besplatno
• prilikom osobnog preuzimanja robe, usluga unosa robe u vozilo kupca od strane Prima zaposlenika iznosi 9,00 € 

Dostava i preuzimanje robe

Cijena usluge dostave nije uračunata u cijenu proizvoda iz razloga što Trgovac ostavlja Kupcu mogućnost izbora između dostave i osobnog preuzimanja naručenog proizvoda u nekoj od odabranih poslovnica.

Nakon dostave Potvrde o narudžbi Trgovac dostavlja Kupcu putem elektroničke pošte Potvrdu o uplati. Po spremnosti robe za dostavu odnosno preuzimanje Trgovac Kupcu koji je odabrao uslugu dostave, putem elektroničke pošte dostavlja Obavijest o spremnosti robe za isporuku u kojoj će biti definiran predviđeni dan dostave, odnosno Trgovac Kupcu koji je odabrao sam osobno preuzeti naručeni proizvod u nekoj od poslovnica Trgovca, dostavlja Obavijest o spremnosti robe za preuzimanje u poslovnici.

U slučaju preuzimanja proizvoda u poslovnici Trgovca, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede definirani rokovi isporuke. Trgovac će telefonskim putem kontaktirati Kupca radi dogovora oko točnog termina preuzimanja proizvoda u poslovnici Trgovca.

Ukoliko Kupac odabere dostavu proizvoda od strane Trgovca, dostava kupljenog proizvoda vrši se na adresu dostave navedenu prilikom izrade narudžbe. Dostava proizvoda Kupcu obavlja se isključivo radnim danom u radnom vremenu Trgovca. Dostavljač će telefonskim putem kontaktirati Kupca radi dogovora oko termina za dostavu. Ukoliko se Kupac ne javi na telefonski poziv dostavljača ili istoga povratno ne kontaktira, Trgovac robu neće isporučivati predviđenog dana, nego će se dostava dogovoriti za neki drugi dan.

Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti realizirati dostavu jer na dostavnoj adresi nema Kupca odnosno druge osobe koja je po njegovom nalogu ovlaštena za preuzimanje proizvoda, unatoč ranijem telefonskom dogovoru oko termina dostave, troškove neuspjele dostave proizvoda snosi Kupac. U navedenom slučaju, Kupac i Trgovac će dogovoriti novi termin dostave odnosno Kupac može, sukladno dogovoru s Trgovcem, robu preuzeti osobno u salonu.

Trgovac zadržava pravo promijeniti dogovoreni termin dostave zbog otegotnih okolnosti nastalih nakon sklapanja Ugovora, te u dogovoru s Kupcem, predložiti novi termin dostave.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt pod uvjetom da se na mjesto dostave može nesmetano doći vozilom dostave. Prilaz stambenom objektu mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je moguć istovar.

Dostavljač će prilikom isporuke naručenog proizvoda zatražiti od Kupca da potpiše potvrdu o preuzimanju kojom isti potvrđuje da je robu preuzeo te na kojoj će se naznačiti datum preuzimanja.
U slučaju da neki od naručenih proizvoda nedostaje, Trgovac će ga besplatno dostaviti naknadno u najkraćem mogućem roku.

*Proizvode nije moguće kupovati van granica Republike Hrvatske.

Rok isporuke

  • rok isporuke robe u e-trgovini navedeni je na svakom artiklu zasebno.
  • rok za dostavu počinje teći nakon zaprimanja uplate na žiro računu odnosno nakon što bude odobrena autorizacija kreditnih kartica.
  • subote, nedjelje, blagdani i neradni dani ne računaju se u rok dostave.
  • u slučaju da kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Trgovac ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova vezanih uz isporuku.

Usluga montaže

  • obračun usluge montaže vrši se na vrijednost kupljene robe bez popusta
  • artikli se isporučuju nemontirani
  • usluga montaže obračunava se u iznosu od 14% na vrijednost kupljene robe, a minimalni iznos montaže je 40,00 €
  • montaža kuhinja i ormara po mjeri iznosi 10%, dok za sve ostale kuhinje iznosi 15% od vrijednosti elemenata koji se montiraju
  • montaža tapeciranih garnitura iznosi 40,00 €, osim modularnih garnitura kod kojih naplata montaže ide u iznosu od 8,00 € po jednom modulu ( minimalni iznos montaže modularnih garnitura iznosi 40,00 € pri čemu se rukonasloni ne obračunavaju )
  • montaža tapeciranih kreveta iznosi 40,00 €, osim box kreveta kod kojih montaža iznosi 55,00 €
  • montaža stolova za blagovaonicu iznosi 40,00 € po stolu, montaža modularnih stolaca za blagovaonicu iznosi 7,00 € po stolcu
  • usluga demontaže tapeciranog namještaja zbog nemogućnosti unosa u prostoriju iznosi 40,00 €, demontažu starog namještaja kod kupaca ne vršimo
  • ugradnja kuhinjskih aparata, sudopera i slavina je besplatna ako su isti kupljeni u Prima salonu, u protivnom ugradnja iznosi 48,00 € po aparatu ili sudoperu, odnosno 15,00 € za ugradnju slavine
  • ugradnja, priključak i spajanje kuhinjskih aparata, sudopera i slavina na energente i odvode iznosi 96,00 € po aparatu ako isti nisu kupljeni u Prima salonu, dok za aparate koji su kupljeni u Primi odobravamo popust 50% na cijenu usluge (samo za salone MP Jankomir, MP Dubrava, MP Sesvete, MP Velika Gorica, MP Kajzerica i MP Westgate)
  • uslugu montaže vrši djelatnici Trgovca prilikom dostave naručenih proizvoda Kupcu

Jamstvo i servis

  • usluga produljenog jamstva u trajanju od 2 dodatne godine iznosi 70,00 €
  • usluga jamstvo plus ( 2 izlaska djelatnika na teren na poziv kupca u jamstvenom roku ili u roku produljenog jamstva ) iznosi 280,00 €
  • usluga servisiranja u slučaju poteškoće nastale nestručnom montažom ili rukovanjem iznosi 70,00 € po izlasku djelatnika

Uvjeti poslovanja

Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Trgovca vezano uz uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, uvjete jamstva za ispravnost prodane stvari (tzv. garancije), prava Kupca na pisani prigovor na proizvode i usluge Trgovca, pravo na raskid ugovora, dostave proizvoda te ostalih usluga koje Trgovac nudi, zaštite osobnih i drugih podataka i ostala pitanja važna za sklapanje ugovora o kupoprodaji putem Internet trgovine.

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o obveznim odnosima te ostali važeći propisi Republike Hrvatske.

Trgovac zadržava pravo izmjene Uvjeta i odredbi u bilo kojem trenutku. Sve izmjene bit će objavljene putem web stranice Trgovca te će stupiti na snagu u trenutku objave istih na internetskim stranicama. Bilo kakve izmjene Uvjeta primjenjivat će se na kupnje izvršene nakon objavljivanja tih izmjena.

Kupac je dužan provjeriti važeće Uvjete prije svake kupnje.
Ovi Uvjeti dostupni su u svakom trenutku korisnicima usluga na način da im je omogućeno njihovo spremanje, ponovno korištenje i reproduciranje.
Ovi Uvjeti i odredbe smatraju se sastavnim dijelom svakog Ugovora o kupoprodaji sklopljenog između Trgovca i Kupca putem Internet trgovine.

Trgovac

Naziv trgovca: Prima commerce d.o.o.
Sjedište: Slavonska cesta 6, 43000 Bjelovar
Telefonski broj: 043 244 655
Email: webshop@prima-namjestaj.hr
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod MBS: 010018793
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti 20.000,00 kn
Žiro račun:    HR2024020061100008380 otvoren kod Erste Steiermarkische Bank d.d.
Porezni broj:HR24130056111

Trgovac prodajom putem Internet trgovine www.prima-namjestaj.hr nastupa u svoje ime.
Trgovac nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.
Proizvode  nije moguće kupovati van granica Republike Hrvatske.

Kupac

Kupac proizvoda je svaka fizička osoba koja kupuje proizvode putem Internet trgovine na način kako je to uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja tj.  koja odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom/debitnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Trgovcu.

Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost.

Cijene

Putem Internet trgovine www.prima-namjestaj.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalazi na web stranicama Trgovca.

Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u kunama (HRK) te uključuju PDV i vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje. Navedene maloprodajne cijene vrijede isključivo za kupnju proizvoda putem Internet trgovine i mogu se razlikovati od maloprodajnih cijena u izložbeno-prodajnim salonima. Maloprodajne cijene vrijede u slučaju plaćanja dolje navedenim načinima i pod dolje navedenim uvjetima.

Istaknute maloprodajne cijene važe u trenutku zaprimanja narudžbe.
Akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.
Dodatne usluge koje Kupac može odabrati (dostava i montaža proizvoda) nisu u cijeni proizvoda.

Internetska trgovina

Internetska je trgovina otvorena svaki dan, 24 sata dnevno. Pridržavamo pravo da na određeno ili neodređeno vrijeme zaustavimo prodaju nekih ili svih proizvoda ili da na određeno ili neodređeno vrijeme ograničimo ili potpuno onemogućimo pristup stranicama internetske trgovine. Imamo mogućnost, da radi očigledne pogreške u online trgovini (npr. vidno kriva cijena), narudžbu otkažemo.

 

Slike i informacije o proizvodima

Slike i opisi ne moraju nužno biti identični proizvodu. Trgovac zadržava pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.

Odstupanja u površini, boji drvenih površina i  obliku koja su uobičajena na tržištu ostaju pridržana. Isto tako pridržana su i uobičajena odstupanja kod tekstila (npr. dekoracija i materijal namještaja) i s obzirom na sitna odstupanja u izvedbi u odnosu na uzorke materijala, posebno u vezi s tonom boje, jer su uzorci odnosno modeli kupcu prikazani samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike robe, bez jamčenja jednakosti.

Trgovac se obvezuje pokušati u najvećoj mogućoj mjeri osigurati ažurnost i točnost informacija na internetskim stranicama, osobito u odnosu na cijenu ponuđenih proizvoda i usluga. Trgovac ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda, slika te pogreške nastale prilikom promjena cijena i ažuriranja stranica.

U slučaju takove pogreške, a osobito ukoliko cijena istaknuta na internetskim stranicama iz bilo kojeg razloga ne bi odgovarala stvarnoj cijeni proizvoda, Trgovac će bez odgode obavijestiti Kupca o istoj, te mu omogućiti da isti otkaže  odnosno izmijeni narudžbu.

Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od dana obavijesti Kupca o otkazu narudžbe.

Registracija korisnika i narudžba proizvoda

Proizvodi se  naručuju elektronskim putem, a proizvod može naručiti samo registrirani korisnik. Registracija se vrši kreiranjem korisničkog računa. Registracija je besplatna. Prilikom registracije Korisnik kreira korisničko ime i zaporku. Korisnik je odgovoran za sve radnje i narudžbe izvršene pod njegovim korisničkim imenom.

Registrirani korisnik/kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije  i kupovine.

Proizvod se naručuje putem košarice. Kada Kupac izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Trgovac Kupca o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen dostavom Potvrde o narudžbi putem e-pošte. Potvrda narudžbe sadržava informacije o narudžbi, adresi isporuke, načinu plaćanja, cijeni/cijenama, kontakt-podacima korisničke službe Trgovca te druge podatke sukladno Zakonu. Uz potvrdu narudžbe Kupcu će biti dostavljeni i Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine te Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora sastavni dio koje je Obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora te prihvaćanjem ovih Uvjeta Kupac daje izričitu suglasnost da mu se Opći uvjeti poslovanja i Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora sastavni dio koje je Obrazac o pravu na jednostrani raskid Ugovora dostave na navedeni način tj. elektroničkom poštom.

Nakon slanja potvrde o narudžbi Kupac može mijenjati narudžbu isključivo putem kontaktiranja Službe za kupce na mail: webshop@prima-namjestaj.hr.

Na webshopu Kupac može platiti svoju narudžbu klikom na „Kupi“. U košarici će tada vidjeti ukupan iznos kupovine (s uračunatim troškovima dodatnih eventualno odabranih usluga: dostave i/ili montaže i uračunatim PDV-om).

Trgovac će isporučiti proizvode Kupcu u  naručenoj količini ako su isti na raspolaganju. U slučaju trajanja prodaje artikla do  isteka zaliha, trgovac zadržava pravo otkazivanja narudžbe ukoliko je naručeni artikl rasprodan. U tom slučaju trgovac će obavijestiti kupca o otkazivanju narudžbe te izvršiti povrat uplaćene kupoprodajne cijene kupcu čim je prije moguće.

U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti određeni proizvod u predviđenom roku zato što naručenog proizvoda nema u skladištu ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno, dostavom Obavijesti o kašnjenju isporuke naručene robe putem elektroničke pošte obavijestiti kupca, koji može otkazati narudžbu proizvoda ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.

Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.

Jamstvo

Za sve proizvode za koje Trgovac daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Trgovac jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Trgovac se obvezuje da će izvršiti popravak u razumnom roku ili zamjenu proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun.

Sigurnost plaćanja

Trgovac koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

Trgovac odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske i Zakona o zaštiti potrošača.

Trgovac odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Trgovac odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ukoliko su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako trgovac ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Kupac je obvezan obavijestiti trgovca o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Trgovac ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.

Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti trgovcu, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka trgovac sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima može imati jednu od sljedećih obveza:

  1. uklanjanje nedostatka
  2. predaja druge stvari bez nedostatka,
  3. sniženje cijene,
  4. raskid ugovora.

U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, trgovac ne snosi odgovornost.

Plaćanja

Prijava reklamacije se vrši u prodajnom salonu iz kojeg je proizvod isporučen ili putem  elektroničke pošte: webshop@prima-namjestaj.hr
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac nije dužan preuzeti pošiljku.

U slučaju da su nedostatci posljedica nestručne montaže,dostave,skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Trgovac ne snosi odgovornost.

Ostvarenje prava po prijavljenoj reklamaciji ostvaruju se skladno zakonu o Zašiti potrošača i Zakonu o obaveznim odnosima.

Otkazivanje i raskid ugovora

Kupac može otkazati narudžbu u bilo kojem trenutku do trenutka isporuke prozvoda Kupcu slanjem izjave o otkazu narudžbe putem elektroničke pošte na mail: webshop@prima-namjestaj.hr.
Ako je narudžba otkazana prije nego su proizvodi napustili skladište Trgovca, kupac ima pravo tražiti povrat ukupnog uplaćenog iznosa za proizvode i ostale odabrane usluge.

Nakon otkazivanja narudžbe, Kupac će dobiti Potvrdu o otkazivanju narudžbe putem e-pošte.

Pravo na raskid ugovora po Odsjeku IV, članak 79. Zakona o zaštiti potrošača:

Kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Predmetni rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ako je jednom narudžbom kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o pravu Kupca na jednostrani raskid ugovora ovo pravo prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora kojeg može naći ovdje: Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, upućene elektroničkom poštom na adresu Trgovca: webshop@prima-namjestaj.hr ili poštom preporučeno na adresu sjedišta Trgovca: Bjelovar, Slavonska cesta 6.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na Internetskim stranicama Trgovca, Kupac može elektronički ispuniti i poslati.

Trgovac se obvezuje bez odgađanja dostaviti potrošaču Potvrdu o primitku izjave o raskidu putem elektroničke pošte koju Kupac navede u Obrascu odnosno u Izjavi o raskidu.

Izjavu o raskidu ugovora kupac je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora.

Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.

Kupac je dužan snositi izravne troškove povrata robe u iznosu od 20.00 EUR.

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od četrnaest (14) dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Trgovac nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena kupcu bude vraćena, osim ako nije ponudio da robu koju kupac vraća, sam preuzme, odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag Trgovcu, ako bi o tome Trgovac bio obaviješten prije primitka robe.

Trgovac se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac je sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ukoliko Kupac vraća proizvod koji je sastavljen te ako postoji mogućnost da rastavljanjem proizvoda uzrokuje daljnje oštećenje proizvoda, potrebno je proizvod ostaviti sastavljen i kontaktirati Trgovca.

Isključenje prava na raskid ugovora 

Kupac nema pravo na raskid u slučajevima propisanim člankom 86. Zakona o zaštiti potrošača, a osobito ako je:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni prostanak potrošača te njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Trgovcem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.

Pisani prigovori Kupaca i sporovi

Ovi Opći uvjeti sačinjeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Svoje pisane prigovore na proizvode ili usluge Prodavatelja Kupci mogu predati neposredno u poslovnim prostorima na adresi sjedišta Prodavatelja ili poslati na adresu Prodavatelja: Bjelovar, Slavonska cesta 6, i to putem pošte, telefaksa ili elektronskom poštom na adresu: webshop@prima-namjestaj.hr kako je to navedeno u podacima Prodavatelja.

Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pisani prigovor Kupca primio, a najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora na isti odgovoriti.

U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

U slučaju spora između Kupca i Trgovca, nastojat će problem riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Bjelovaru.

Sukladno uredbi br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, postoji obveza trgovaca koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na svojim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s platformom za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem ove poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

Kontakti:

Prima commerce d.o.o
Slavonska cesta 6, 43 000 Bjelovar
email: webshop@prima-namjestaj.hr
INFO TELEFON: 043 244 655
OIB:  24130056111
Upisano kod Trgovačkog suda u Bjelovaru pod brojem MBS: 010018793
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti 20.000,00 kn
Žiro račun: HR2024020061100008380 otvoren kod Erste Steiermarkische Bank d.d.
Porezni broj:HR24130056111

Prikupljanje i obrada osobnih podataka

Registracijom na internet stranici www.prima-namjestaj.hr  kupac daje osobnu suglasnost da Trgovac kao Voditelj obrade prikuplja, koristi, obrađuje i prenosi njegove osobne podatke, primjerice, radi sklapanja i ispunjenja prava i obveza iz kupoprodajnog ugovora, analize poslovanja trgovca, analize i unapređenja korisničkog iskustva kupca, evidencije ostvarenih narudžbi, marketinga, dostave naručenih proizvoda, tehničke podrške kupcima, autorizacije plaćanja putem kreditnih i debitnih kartica.

Trgovac je kao Voditelj obrade podataka usmjeren na zaštitu prikupljenih osobnih podataka te njihovu obradu sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka.

Trgovac je kao Voditelj obrade podataka imenovao Službenika za zaštitu osobnih podataka kojeg kupac/korisnik može kontaktirati putem e-mail adrese: dpo@prima-group.eu ili na poštansku adresu trgovca, Slavonska cesta 6, 43000 Bjelovar.

Trgovac osobne podatke kupca/korisnika obrađuje jer mu zakonski propisi nalažu određena postupanja, ili jer je obrada nužna za izvršavanje ugovora u kojem je kupac stranka, ili kako bi se poduzele radnje prije sklapanja ugovora temeljem trgovčeva legitimnog interesa, osim kada su od tih interesa jači interesi ili temeljna prava i slobode pojedinca koji zahtijevaju zaštitu osobnih pdodataka. 

Ukoliko trgovac ne može podatke kupca obrađivati temeljem navedenih pravnih osnova, zatražit će privolu korisnika/kupca.

Korisnik/kupac može u bilo koje trenutku povući privolu ukoliko se obrada osobnih podataka temelji na istoj, na način da o povlačenju privole pošalje obavijest na e-mail adresu: dpo@prima-group.eu.

Kupci/korisnici naših stranica u svakom trenutku imaju slijedeća prava:

  • Pravo na informiranje o obradi osobnih podataka i pravo na pristup podatcima
  • Pravo na prenosivost podataka
  • Pravo na ograničenje obrade
  • Pravo na podnošenje prigovora
  • Pravo na ispravak netočnih i dopunu nepotpunih podataka
  • Pravo na brisanje podataka

Više i detaljnije o pravima korisnika/kupaca vezanim uz zaštitu osobnih podataka pročitajte u našoj Izjavi o privatnosti.

Ukoliko korisnik/kupac želi ostvariti neko od navedenih prava, može kontaktirati Trgovca na adresu: PRIMA COMMERCE d.o.o., Bjelovar, Slavonska cesta 6, s naznakom “Službenik za zaštitu podataka” ili putem e-mail adrese: dpo@prima-group.eu i na broj telefona 043/638-184.

Trgovac će prikupljene podatke čuvati samo onoliko dugo koliko je to potrebno za ostvarenje ranije navedene svrhe za koju su prikupljeni ili obrađeni. Trgovac će određene osobne podatke čuvati u vremenskom period koji propisuje zakon odnosno drugi propis koji obvezuje Trgovca na čuvanje podataka. Ukoliko je korisnik/kupac Trgovcu dao privolu, osobne podatke će Trgovac obrađivati sve do povlačenja privole.

U prvom redu, Trgovac kao Voditelj obrade prikuplja podatke potrebe za ispunjenje njegove obveze isporuke proizvoda i usluge, kao što su: ime, prezime, adresa, broj telefona i/ili mobilnog telefona, e-mail adresa, financijske informacije kao što su informacije o kreditnim, debitnim karticama ili druge informacije o plaćanju  koje korisnik/kupac pruži prilikom narudžbe i/ili plaćanja.

Trgovac se obvezuje  štititi osobne podatke kupaca/ korisnika na način da se svi podatci o korisnicima/kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Podaci se čuvaju u sigurnom okruženju, zaštićeni od neovlaštenog pristupa, otkrivanja, uporabe, izmjene ili uništenja.

Trgovac neće prosljeđivati osobne podatke bez prethodne suglasnosti korisnika/kupca, osim:

  • Vanjskim izvođačima koji obrađuju podatke samo za ime, za račun, pod vodstvom i nadzorom Društva
  • Državnim organima vlasti na temelju njihovog obrazloženog pisanog zahtjeva u svrhu provođenja određenog postupka

Više o uvjetima zaštite osobnih podataka i pravima korisnika/kupca možete pročitati u našoj Izjavi o privatnosti.

Cookies

Internetske stranice Trgovca koriste kolačiće tzv. „cookies“ kako bi internetska trgovina mogla prepoznati i pamtiti korisnika i na taj način omogućiti realizaciju kupnje. 
Kolačići (cookies) su tekstualne datoteke koje na računalo korisnika smješta internetski poslužitelj kojim se korisnik koristi. Nastaju kad preglednik na korisničkom računalu učita posjećeno mrežno odredište, koje potom šalje podatke pregledniku te izrađuje tekstualnu datoteku. Preglednik dohvaća i šalje datoteku na poslužitelj mrežnog odredišta (mjesta, stranice) prilikom povratka korisnika na njega. Kolačići mogu biti privremeni (pohranjuju se samo tijekom posjeta internetskim stranicama) ili trajni (na računalu korisnika ostaju pohranjeni i nakon posjeta).
Internetske stranice Trgovca koriste se i kolačićima trećih strana, za dobivanje statističkih podataka o posjećenosti i načinu upotrebe internetskih stranica. Podaci koji se prikupljaju uključuju IP adresu korisnika, podatke o pregledniku, jeziku, operativnom sustavu i druge standardne podatke koji se prikupljaju i analiziraju isključivo u anonimnom i masovnom obliku.

Većina preglednika automatski prihvaća kolačiće. Navedeno korisnik može spriječiti blokiranjem kolačića u postavkama internetskog preglednika. Kako je svrha kolačića omogućivanje upotrebe i poboljšanje usluge internetskih stranica i njihovih procesa, korisnik treba  imati na umu da blokiranjem ili brisanjem kolačića može onemogućiti ili izmijeniti rad tih značajki.

Više o kolačićima možete pročitati u našoj Politici kolačića.

Korištenjem ovih Internetskih stranica Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja trgovca.

Ovi Upći uvjeti na snazi su i primjenjuju se od 14.09.2022. godine.

  • Vlastita proizvodnja
    Prima za Vas upravlja kompletnim procesom proizvodnje namještaja od razvoja proizvoda i proizvodnje do dostave i montaže.
  • Domaća sirovina
    Prima koristi vrhunsku domaću sirovinu za izradu hrvatskog Prima namještaja.
  • Jamstvo kvalitete
    Prima, certificirani proizvođač namještaja, jamči vrhunsku kvalitetu te kontrolirane dobavljače.
  • Kratki rokovi isporuke
    Vlastiti razvoj proizvoda, proizvodnja, dostava i montaža omogućuje kratke rokove isporuke našim kupcima.
  • Razgranata mreža salona
    Prima je najveći maloprodajni lanac namještaja u regiji sa razgranatom mrežom od 57 Prima salona u Hrvatskoj.
  • Brza montaža i dostava
    Vlastita proizvodnja i brza izrada omogućuju kvalitetnu i brzu dostavu i montažu u Vašem domu.
  • Stručno savjetovanje
    Vrhunski tim Prima stručnjaka na usluzi Vam je pri odabiru cjelovitog rješenja za opremanje stanova, apartmana ili kuća za odmor.
  • Individualan pristup
    Za Vas radimo besplatnu izmjeru u Vašem domu i prijedlog idejnog rješenja opremanja interijera.
  • Hrvatski dizajn
  • Hrvatska proizvodnja
  • Hrvatska kvaliteta