Planirate kupovinu? Prima saloni imaju posebno radno vrijeme na blagdan Velike subote. Saznajte više informacija OVDJE!

Mjesec kuhinja do -65% na sve kuhinje i GRATIS set aparata! 4+2 na blagovaonske stolice! Vidi više!

Poštovani kupci, zbog tehničkih poteškoća naša Korisnička služba privremeno nije dostupna putem telefonske linije i e-maila. Radimo na otklanjanju poteškoća te vam unaprijed zahvaljujemo na strpljenju!

3,2,1… Odbrojavanje je krenulo! Samo 22.6. čeka vas webshop akcija s 30 top artikala sniženih 40% do 60% ! Saznajte više!

Samo danas na webshopu! 30 top proizvoda po rođendanskim cijenama  sniženi 35% do 65% ! Kliknite odmah!

Poštovani kupci, ispričavamo se zbog privremenih tehničkih poteškoća s prikazom artikala u webshopu. Trenutno radimo na otklanjanju greške. Unaprijed zahvaljujemo na strpljenju!

Pravila i Uvjeti korištenja Prima kluba pogodnosti

Pravila Prima Programa pogodnosti „Prima klub“ dalje u tekstu: Program

1.      Uvodne odredbe

Ovaj Vam Program omogućuje ostvarivanje određenih pogodnosti na kupnju određenih kategorija proizvoda. Dodatno, za svaku kupnju ostvarujete bodove koje možete iskoristiti pri budućim kupnjama. 

Kako biste sudjelovali u Programu u prodajnom salonu ćete, nakon popunjavanja pristupnice, dobiti loyalty karticu s brojevima.

Kod prve uporabe priložene kartice ili broja kartice, Korisnik određene kartice daje svoju suglasnost za sljedeće uvjete i odredbe koje se odnose na korištenje Programa. Primjenjuje se hrvatsko pravo. Samo se jednom možete registrirati za korištenje Programa, višestruke registracije nisu dozvoljene niti je moguće prenositi prava na korištenje kartice i pogodnosti trećim osobama.

Bilo koja fizička osoba s napunjenih 18 godina i prebiva u Republici Hrvatskoj može postati korisnikom Programa. Korisnik Programa može postati i pravna osoba. Pravne osobe ne ostvaruju rođendanski popust niti mogu sakupljati ili koristiti bodove. 

Molimo primite na znanje kako se ugovorna dokumentacija dostavlja i komunikacija odvija isključivo na hrvatskom jeziku.

Sudjelovanje u Programu je besplatno te Vam ne stvara nikakvu obvezu koja podrazumijeva kupnju proizvoda ili usluga od Prime.

Kartice ostaju u vlasništvu Prime. Vašu karticu, bar kod na njoj te broj kartice može kopirati i/ili snimiti (i elektronskim putem) samo Prima. Nije dopušteno kopiranje ili bilo koji drugi oblik umnožavanja i/ili izmjene kartice, bar koda na njoj kao ni broja kartice.

Bez odgode obavijestite Korisničku službu na mail: korisnickasluzba@prima-namjestaj.hr elektronskim putem ili putem telefona ako sumnjate kako je neovlaštena strana uspjela doći u posjed podataka koji omogućuju pristup Vašem računu s bodovima.

U slučaju sumnje na zlouporabu i/ili prijevaru, Prima je  ovlaštena – npr. radi izvanredne evidencije transakcija i korištenja bodova – blokirati Vaš račun za skupljanje bodova i prenijeti Vaše podatke oštećenoj strani kao i nadležnim tijelima (pogledajte i „Pravila o privatnosti“)

 

2. Skupljanje bodova

 Kako bi ostvarili pravo na dodjelu nagradnih bodova članovi su obvezni na prodajnom mjestu Prime prilikom kupnje/ugovaranja proizvoda i/ili usluge predočiti svoju fizičku Prima karticu.

 Kako biste dobili bodove, morate predočiti svoju karticu ili morate navesti broj Vaše kartice prije završetka procesa plaćanja. Broj Vaše kartice obično se bilježi elektronskim putem. Moguće je da nećete više moći unijeti broj kartice te time dobiti bodove nakon izdavanja računa ili dovršetka procesa plaćanja.

Prima prikuplja slijedeće podatke: broj Vaše kartice i sljedeće podatke kako bi se bodovi knjižili na Vašem računu: proizvodi/usluge, iznos plaćanja, valuta plaćanja, iznos popusta, iskorišteni bodovi, lokacija, POS ili ID oznaka prodajnog mjesta, vrijeme i broj transakcije, poslovnica (gdje je primjenjivo) te podaci o korištenju bodova (podaci o ostvarenom popustu).

Za svaki potrošeni 1 euro dobivate jedan bod. Prilikom korištenja bodova, jedan bod vrijedi 1 cent.

Prima zadržava pravo ograničenja dodjele bodova, npr. na temelju pravnih odredbi ili za kupovinu količina za uobičajenu potrebu kućanstva ili za posebne ponude. Specifikaciju proizvoda i/ili usluga, uključujući i njihovo isključenje, kao i iznos bodova koje možete ostvariti, možete u svakom trenutku pronaći na internetskoj stranici www.prima-namjestaj.hr.

 Informacije koje Prima stavi na raspolaganje smatraju se mjerodavnima u bilo kojem slučaju.

Dodijeljeni nagradni bodovi druge pogodnosti mogu se oduzeti (poništiti) ako Prima utvrdi da je član prekršio Pravila Programa i/ili druge uvjete Programa koji se primjenjuju na članove Programa. Također, Prima ima pravo oduzeti (poništiti) sakupljene nagradne bodove za cijeli ili djelomičan povrat iznosa maloprodajne cijene ako član iz bilo kojeg razloga vraća ili zamjenjuje kupljeni proizvod ili uslugu prilikom čije kupnje/ugovaranja je sakupio predmetne nagradne bodove. Ako je član u međuvremenu iskoristio oduzete (poništene) bodove, iskorišteni iznos bit će namiren novo dodijeljenim bodovima.

Bodovi se počinju prikupljati prvom kupovinom nakon pristupa člana Programu i moraju se iskoristiti unutar razdoblja od godine dana.

 

3. Stanje bodova

Vaši bodovi bilježe se na Vašem računu, a svoje bodovno stanje možete provjeriti u svim Prima salonima. 

Pritužbe na točnost ili potpunost stanja Vašeg računa molimo podnesite Korisničkoj službi (korisnickasluzba@prima-namjestaj.hr) najkasnije u roku mjesec dana od kupnje te priložite odgovarajuće potvrde ili račune izdane od strane Prime.

 

4. Korištenje bodova za kupnju

Član mora najaviti korištenje bodova prije zaključenja računa. Bodovi se ne ostvaruju na ponude i predponude.

Sakupljeni bodovi ne mogu se zamijeniti za gotovinu i ne primjenjuju se na asortiman peleta.

Sakupljeni bodovi me mogu se prenositi drugim članovima Programa.

Bodove koje ste prve sakupili, prve i koristite pri kupnji pri kojoj koristite bodove. 

Bodove sakupljate u Primi. Bodovi se mogu iskoristiti u svim Prima salonima diljem Hrvatske neovisno o iznosu kupnje. Prima zadržava pravo isključiti odabrane proizvode/usluge iz ponude te za njihovu kupovinu nećete moći iskoristiti bodove.

Bodove nije moguće kupovati, darovati ili na drugi način prenositi. Nije dopušteno trgovanje bodovima.

Bodove  je moguće iskoristiti isključivo u Prima salonima i to prilikom kupnje robe. Bodove nije moguće isplatiti ni pretvoriti u novac.

 

5. Istek bodova

Odobrene bodove na Prima kartici, članovi Programa mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji,  potrošiti kasnije ili sakupljati na dulji rok tijekom obračunskog razdoblja, jer se bodovi  mogu iskoristiti unutar 12 mjeseci od dana izdavanja računa za kupnju prilikom koje su isti stečeni. Sakupljeni bodovi, koji nisu iskorišteni, nakon godinu dana od dana izdavanja računa se brišu/ poništavaju.

Primjer: u razdoblju od 20. siječnja 2023. godine do 20. siječnja 2024. godine član je sakupio 10 000 bodova. Istodobno, u istom razdoblju član je iskoristio 8 000 bodova. Na dan 20. siječnja 2024. godine na Prima računu člana je preostao iznos od 2000 bodova koji se dana 21.siječnja 2024. godine poništavaju.

 

6. Izmjena uvjeta i odredbi za sudjelovanje u Programu

Prima zadržava pravo obustave, dopune ili izmjene Pravila Programa.

Prima zadržava pravo izmjene ili dopune uvjeta sudjelovanja u Programu, posebno ako je to u interesu pojednostavljenja i u svrhu sigurne obrade podataka i bodova te sprječavanja zlouporabe.

O promjenama uvjeta sudjelovanja u Programu bit ćete unaprijed obaviješteni elektroničkim putem (objavom na našoj internetskoj stranici, ili putem e-pošte) ili putem pošte. Smatrat će se da ste suglasni s promjenom ako sudjelovanje u Programu ne otkažete u roku od mjesec dana od dana slanja obavijesti ili ako nakon isteka navedenog razdoblja svoju karticu, digitalnu karticu tj. broj kartice nastavite koristiti za skupljanje bodova, na što ćemo Vam još jednom skrenuti pozornost u obavijesti. Ako niste suglasni s nekom promjenom ili dopunom, prije datuma stupanja na snagu istih možete s trenutnim učinkom prekinuti svoje sudjelovanje u Programu. Uvjete sudjelovanja u Programu pogledajte https://www.prima-namjestaj.hr/uvjeti-koristenja-prima-kluba-pogodnosti 

Važeća Pravila nagrađivanja dostupna su na stranici https://www.prima-namjestaj.hr/uvjeti-koristenja-prima-kluba-pogodnosti 

 

Ova verzija Pravila nagrađivanja primjenjuje se od 01.03.2024. godine.

 

Uvjeti korištenja Prima kluba pogodnosti

 

Uvodne odredbe   

 

Prima commerce d.o.o., Bjelovar, Slavonska cesta 6, OIB: 24130056111 (dalje u tekstu: PRIMA) voditelj je programa nagrađivanja vjernosti pod nazivom PRIMA klub pogodnosti (dalje u tekstu: Program).

 Ovi Uvjeti korištenja Prima kluba (dalje u tekstu: Uvjeti) uređuju odnos Prime kao voditelja Programa te svake osobe koja dobrovoljno sudjeluje u Programu kao njegov član.

Članovi Programa obvezni su se upoznati s ovim Uvjetima kao i ostalim dokumentima na koje se Uvjeti pozivaju. Važeći Uvjeti dostupni su u elektroničkom obliku na stranici www.prima-namjestaj.hr

O svakoj izmjeni ovih Uvjeta Prima će članove obavijestiti objavom na stranici www.prima-namjestaj.hr.

Svakom uporabom Prima kartice, koju izdaje Prima kao potvrdu o članstvu u Programu, član potvrđuje da prihvaća Uvjete korištenja i Pravila Programa važeća u trenutku korištenja karticom, kao i ostale dokumente na koje se ona pozivaju.

Ova verzija Uvjeta primjenjuje se od 01.03.2024. godine.

 

O programu  

Svrha Programa jest:

 

(1)   omogućiti članovima Programa da kupnjom proizvoda i usluga PRIME, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, ostvare različite pogodnosti u Prima prodajnim salonima

(2)    obavještavati članove Programa o  posebnim ponudama, akcijama, nagradama i događanjima vezanim za Prima klub pogodnosti, o trendovima, novim proizvodima, posebnim prodajnim prigodama i nagradnim igrama putem e-pošte, te drugim vijestima i informacijama koje se odnose na poslovanje Prime

Transakcijama ili kupnjama u Primi, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, članovi stječu nagradne bodove sukladno Pravilima nagrađivanja.

Sve pogodnosti Programa, uključujući  bodove, navedene su u Pravilima programa koja su dostupna na stranici www.prima-namjestaj.hr te sadržavaju informacije o Programu i obračunskim razdobljima, vrijednosti i načinu obračuna nagradnih bodova i druge informacije u vezi s nagrađivanjem i pogodnostima Programa. Pravila programa mogu se u svakom trenutku promijeniti. Izmjena Pravila nagrađivanja ne predstavlja promjenu ovih Uvjeta.

Članovi Programa mogu kod Prime ostvarivati različite pogodnosti, a ovisno o njihovim potrošačkim navikama, dodatnim podacima i iskazanim interesima te ostalim obilježjima iskazanim u okviru Programa. Prima može članu odbiti dodijeliti pogodnost i oduzeti (poništiti) mu dodijeljenu pogodnost.

 Dodijeljene pogodnosti mogu se oduzeti (poništiti) ako se utvrdi da (a) ih član nije pravodobno iskoristio ili (b) ako je član kršio Uvjete i/ili Pravila nagrađivanja i/ili druge uvjete Programa koji se primjenjuju na članove Programa ili (c) su članu pogodnosti dodijeljene greškom ili (d) je član zbog bilo kojeg razloga vratio ili zamijenio kupljeni proizvod/uslugu koja je bila uvjet ostvarivanja pogodnosti.

Samo članovi koji daju tražene podatke te Primu uredno obavijeste u slučaju njihove promjene mogu ostvariti sve pogodnosti Programa.

 

Stjecanje članstva u Prima klubu  

 

Osoba koja želi postati članom Programa obvezna je popuniti pristupnicu za Program u prodajnoj poslovnici Prime.

Pristupnica se popunjava sukladno uputama navedenim na samoj pristupnici. Popunjavanjem pristupnice podnositelj daje zahtjev za članstvo u Programu te bezuvjetno prihvaća ove Uvjete korištenja i Pravila nagrađivanja kao i ostale dokumente na koje se Pravila pozivaju .

Prima može prihvatiti samo valjano popunjenu pristupnicu iz koje se može utvrditi identitet podnositelja.

 U slučaju sumnje u neispravno ili neistinito popunjenu pristupnicu Prima može zatražiti dodatne informacije od osobe navedene u pristupnici. Osoba čiji su podaci navedeni u pristupnici smatra se njezinim podnositeljem. Članstvo u Programu je besplatno i na dobrovoljnoj osnovi.

Prima možda neće biti u mogućnosti pružiti neke ili sve pogodnosti (usluge) iz Programa ako podnositelj zahtjeva za članstvo u Programu uskrati pojedine tražene podatke u pristupnici (npr. datum rođenja).

Izdavanjem Prima kartice Prima prihvaća pristup člana u Program, a Prima kartica služi kao dokaz članstva u Programu.

Član je dužan Primi bez odgode prijaviti krađu ili nestanak svoje Prima kartice te sam snosi štetu koja mu može proizaći iz neovlaštenog korištenja njegovom Prima karticom. Zabranjeno je kopirati Prima karticu.

Član se može koristiti svojom Prima karticom sukladno ovim Pravilima te isključivo za potrebe Programa.

 

O članovima Programa  

 

Članovi Programa mogu biti isključivo punoljetne fizičke osobe s prebivalištem u Europskoj uniji.

Članovi Programa mogu biti i pravne osobe. Pravne osobe ne ostvaruju rođendanski popust niti mogu sakupljati ili koristiti bodove.

Svojim članstvom u Programu članovi se mogu koristiti isključivo za osobne potrebe, odnosno potrebe svojeg kućanstva i/ili obitelji, uz predočenje vlastite Prima kartice.

Član prihvaća odgovornost za sve radnje učinjene njegovom Prima karticom. U slučaju gubitka ili krađe Prima kartice član je obvezan prijaviti nestanak odmah nakon saznanja na info telefon: 043/ 244- 655 ili e-poštom na adresu korisnickasluzba@prima-namjestaj.hr

 

O privatnosti i osobnim podacima  

 

Prima kao voditelj Programa obrađuje one osobne podatke koje je prikupio od članova Programa prilikom učlanjenja te one podatke koje je prikupio o članovima tijekom njihova korištenja Programa.

Pravila privatnosti Prima Programa (dalje u tekstu: Pravila privatnosti) dostupna su na web-stranici www.prima-namjestaj.hr/pravila-privatnosti u rubrici Pravila i pružaju više informacija o tome kako se obrađuju osobni podaci članova, o zaštiti osobnih podataka, o pravima članova u vezi s njihovim osobnim podacima, o razdoblju čuvanja osobnih podataka i ostale povezane informacije. Izmjena Pravila privatnosti ne predstavlja promjenu ovih Pravila.

 

Prestanak članstva u Programu  

 

Članstvo u Programu prestaje (1) ukidanjem Programa, (2) istupanjem člana, (3) isključenjem člana.

Prima ima pravo u svakom trenutku ukinuti Program, kao i izmijeniti bilo koji element Programa.

Program se ukida od trenutka naznačenog u odluci Prime o ukidanju Programa.

Član ima pravo u svakom trenutku istupiti iz Programa.

Član može istupiti iz Programa pozivom na telefon 043/ 244-655 ili slanjem maila na korisnickasluzba@prima-namjestaj.hr ili slanjem pisane obavijesti na adresu društva PRIMA COMMERCE d.o.o., Slavonska cesta 6, 43000 Bjelovar. Istupanje se provodi u razdoblju od trideset (30) dana od trenutka kada je Prima zaprimila uredan Zahtjev za istupanje iz Programa.

Prima može bez posebnog ili prethodnog upozorenja isključiti člana iz Programa (1) u slučaju sumnje da član krši ova Pravila ili dokumente na koje se ova Pravila pozivaju ili (2) ako je to potrebno kako bi Prima udovoljio ugovornoj ili zakonskoj obvezi ili (3) ako su njegovi podaci očito neispravni te (4) u drugim slučajevima predviđenim ovim Pravilima.

Danom ukidanja Programa, odnosno danom istupanja člana, odnosno danom isključenja člana član trajno gubi sva svoja članska prava, uključujući pravo na sve dotad stečene pogodnosti i bodove.

Član bi trebao poništiti karticu na kraju otkaznog roka odnosno, u slučaju otkaza s trenutnim učinkom, odmah po primitku obavijesti o otkazu.

 

Ograničenje odgovornosti voditelja Programa  

 

Prima ne preuzima odgovornost za štetu (materijalnu ili nematerijalnu) nastalu (1) zbog propusta zbog kojeg član nije bio obaviješten o pogodnosti te ju nije mogao ostvariti i/ili (2) zbog greške u radu Prima sustava te krivo dodijeljene pogodnosti (uključujući krivo dodijeljene ili oduzete bodove), i/ili (3) zbog nestanka ili umanjenja bodova ili drugih pogodnosti uslijed neovlaštenog pristupa Prima sustavima (računalni napad i slično), i/ili (4) zbog krađe, gubitka, kopiranja ili drugog neovlaštenog korištenja Prima karticom te tamo dostupnih bodova ili drugih pogodnosti, i/ili (5) zbog situacije u kojoj se privremeno nije moguće koristiti pogodnostima Programa u pojedinoj transakciji i/ili (6) zbog radnje ili aktivnosti samog člana Programa, a što uključuje i radnje trećih osoba kojima je član dao broj svoje Prima kartice ili omogućio pristup Prima računu.

Prima  ne preuzima odgovornost za točnost podataka navedenih u pristupnici člana te moguću štetu (materijalnu ili nematerijalnu) koja može nastati po toj osnovi.

  • Vlastita proizvodnja
    Prima za Vas upravlja kompletnim procesom proizvodnje namještaja od razvoja proizvoda i proizvodnje do dostave i montaže.
  • Domaća sirovina
    Prima koristi vrhunsku domaću sirovinu za izradu hrvatskog Prima namještaja.
  • Jamstvo kvalitete
    Prima, certificirani proizvođač namještaja, jamči vrhunsku kvalitetu te kontrolirane dobavljače.
  • Kratki rokovi isporuke
    Vlastiti razvoj proizvoda, proizvodnja, dostava i montaža omogućuje kratke rokove isporuke našim kupcima.
  • Razgranata mreža salona
    Prima je najveći maloprodajni lanac namještaja u regiji sa razgranatom mrežom od 57 Prima salona u Hrvatskoj.
  • Brza montaža i dostava
    Vlastita proizvodnja i brza izrada omogućuju kvalitetnu i brzu dostavu i montažu u Vašem domu.
  • Stručno savjetovanje
    Vrhunski tim Prima stručnjaka na usluzi Vam je pri odabiru cjelovitog rješenja za opremanje stanova, apartmana ili kuća za odmor.
  • Individualan pristup
    Za Vas radimo besplatnu izmjeru u Vašem domu i prijedlog idejnog rješenja opremanja interijera.
  • Hrvatski dizajn
  • Hrvatska proizvodnja
  • Hrvatska kvaliteta