Koristimo kolačiće kako bi Vam pružili bolje korisničko iskustvo. U skladu s novim smjernicama privatnosti, moramo Vas upitati za pristanak prilikom korištenja kolačića. Naučite više.
Učestala pitanja
-
PRIMA namještaj je hrvatski proizvod?
Da. Prima namještaj je najveći poslovni sustav VLASTITE PROIZVODNJE i RAZGRANATE MALOPRODAJE namještaja u regiji. VLASTITI DIZAJN, proizvodnju i sve dodatne usluge objedinili smo u jedinstven projekt cjelokupnog opremanja interijera. Neprestano ulažemo u razvoj, osluškujemo želje i potrebe kupaca koristeći vrhunske domaće materijale i inventivan dizajn uz pružanje potpune usluge svojim kupcima.
-
Koliko imate poslovnica i gdje? Koje je radno vrijeme?
Svoja rješenja za cjelovito opremanje interijera predstavljamo u Prima salonima razgranatim po cijeloj Hrvatskoj. Adrese, radno vrijeme i kontakti svih Prima salona nalaze se na sljedećem linku: Poslovnice
-
Imate li u ponudi i namještaj po mjeri?
U redovnoj ponudi namještaja po mjeri su KUHINJE PO MJERI i UGRADBENI ORMARI. Posebnu pažnju plijene trendi i inovativna rješenja iz segmenta MODULARNOG NAMJEŠTAJA, a odnosi se na liniju tapeciranog namještaja, regala, predsoblja, blagovaonske stolove, kupaonski namještaj i programe spavaćih soba. Poklonite svoje povjerenje našim stručnim prodajnim savjetnicima (u Vama najbližem Prima salonu) pri pronalaženju idejnog cjelovitog rješenja koje će zadovoljiti sve Vaše potrebe pri opremanju vlastitog doma, kuće za odmor ili apartmana. Usluga stručnog savjetovanja i prostornog 3D planiranja je besplatna te se nije potrebno prethodno najaviti. Besplatna je i izmjera u Vašem domu!
-
Mogu li pri kupnji odabrati boju proizvoda koja nije navedena na PRIMA web stranici?
Dostupne boje proizvoda su istaknute na web stranici, kod svakog proizvoda. Postoji mogućnost da neki proizvodi (ili proizvodi dostupni u određenim bojama) nisu vidljivi na Prima web stranici. U Vama najbližem Prima salonu dobit ćete potpunu informaciju o kombinacijama boja i materijala za proizvod koji Vas zanima. Popis Prima salona nalazi se na linku: Poslovnice .
-
Mogu li kupiti proizvod u jednom, a preuzeti ga u drugom gradu?
Naravno! Odaberite namještaj u Vama najbližem Prima salonu, a dostavu, montažu ili preuzimanje dogovorite u salonu koji Vam odgovara. Popis Prima salona nalazi se na linku: Poslovnice .
-
Koliko vrijedi jamstvo na namještaj?
Na svakom proizvodu u webshopu naznačeno je trajanje jamstva. Ukoliko ono nije naznačeno, jamstvo na proizvod iznosi 24 mjeseca od dana kupnje. U jamstvenom roku ćemo ukloniti sve nedostatke proizvoda (u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 45 dana od preuzimanja proizvoda na popravak; ne vrijedi za rasprodajne proizvode). Jamstvo se ne primjenjuje na proizvode koji se nepravilno koriste, mijenjaju ili čiste pogrešnim metodama i pogrešnim proizvodima za čišćenje. Jamstvo ne pokriva ogrebotine, oštećenja izazvana udarcima, nezgodama i sličnim uzrocima. Također, jamstvo ne vrijedi ako su se artikli koristili na otvorenom, u vlažnom okruženju ili ako se nisu koristili u kućanstvu.
-
Na koji način mogu platiti proizvode i usluge?
U SVIM PRIMA SALONIMA nudimo gotovinsko i bezgotovinsko plaćanje proizvoda i usluga. Sve kartice primamo jednokratno (sve kreditne i debitne kartice domaćih banaka i kartičnih kuća te onih stranih banka i kartičnih kuća čija je autorizacija prihvaćena na POS terminalu). Također, nudimo Vam mogućnost i obročnog plaćanja. Naručene proizvode i usluge putem WEBSHOPA možete platiti na jedan od sljedećih načina:
- općom uplatnicom u pošti, banci ili FINI
- internet bankarstvom
- kreditnim i/ili debitnim karticama Mastercard, Visa i Maestro, American i Diners.
Detaljnije informacije o načinima plaćanja dostupne su na sljedećem linku: Načini plaćanja u webshopu
-
U kojem roku ću dobiti svoje naručene proizvode?
Na svakom proizvodu u webshopu naznačen je rok isporuke proizvoda. Rok za dostavu počinje teći nakon zaprimanja uplate na žiro računu, tj. nakon što bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Prosječno vrijeme dostave varira od proizvoda do proizvoda. Dostavljamo radnim danima pa je potrebno uzeti u obzir neradne dane, ali i udaljenost mjesta u koje dostavljamo.
-
Koliko ću platiti dostavu i montažu svojih proizvoda?
Cijena usluge dostave i montaže nije uračunata u cijenu proizvoda jer Vam ostavljamo mogućnost da samostalno organizirate dostavu ili montažu. Ukoliko Vam treba pomoć, Prima stručnjaci za Vas će odraditi dostavu i montažu kupljenih proizvoda. Dostava se obavlja na području Hrvatske. Informacije o uvjetima dostave i montaže U SVIM PRIMA SALONIMA i WEBSHOPU dostupne su na sljedećem linku: https://www.prima-commerce.hr/uvjeti-prodaje-i-isporuke-u-salonima/cnd136/
-
U koje doba dana mogu očekivati dostavu?
Dostavljamo proizvode isključivo radnim danom u radno vrijeme skladišta. Telefonskim putem ćemo Vas kontaktirati oko termina dostave i dogovoriti termin dostave. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt pod uvjetom da se na mjesto dostave može nesmetano doći vozilom dostave. Prilaz stambenom objektu mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je moguć istovar.
-
Proizvod mi je oštećen, imam li pravo na reklamaciju i kome se mogu obratiti?
Naravno, imate pravo na reklamaciju! Reklamaciju na proizvod možete prijaviti:
- u Prima salonu u kojem je proizvod kupljen ili isporučen (adresa na računu)
- na adresu proizvođača: Prima commerce d.o.o., Slavonska cesta 6, 43000 Bjelovar
- na e-mail adresu proizvođača: info@prima-commerce.hr
- na formu webshopa (ukoliko je proizvod kupljen putem webshopa) na linku: Kontakt
Za ostvarenje prava iz jamstva potrebno je predočiti originalni račun o kupnji. Jamstvo vrijedi za proizvode koji se nalaze na području Republike Hrvatske.
-
Koji je rok isporuke?
Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikla.
-
Koja je procedura zamjena artikala?
Zamjena artikala je moguća uz prethodnu najavu u salonu ili putem maila korisnickasluzba@prima-namjestaj.hr
AKO JE ARTIKL ISPORUČEN KUPCU - kupac vraća o vlastitom trošku i izabire drugi odgovarajući artikl
AKO ARTIKL NIJE ISPORUČEN - kupac treba najaviti zamjenu u roku od 14 dana nakon izvršene kupovine
-
Koja je procedura kada kupac odustaje od kupnje?
Kupac može otkazati narudžbu u bilo kojem trenutku do trenutka isporuke prozvoda Kupcu slanjem izjave o otkazu narudžbe putem elektroničke pošte na mail: webshop@prima-namjestaj.hr.
-
Kako prijaviti reklamaciju?
Kupac reklamaciju može prijaviti putem elektroničke pošte na mail: webshop@prima-namjestaj.hr ili kontaktirati salon koji je izvršio isporuku naručene robe.
-
Što je 3D planiranje?
Prema mjerama prostora te Vašim željama i potrebama, naši stručni savjetnici pružaju besplatnu uslugu 3D prostornog planiranja kuhinje iz Vaših snova. Za uslugu 3D planiranja nije potrebna prethodna najavai usluga je potpuno besplatna.
Nudimo Vam 2 opcije:
*posjetiti Vama najbliži Prima salon
*mailom - ostaviti Vaš telefonski broj i naši djelatnici će Vas kontaktirati