Planirate kupovinu? Prima saloni imaju posebno radno vrijeme na blagdan Velike subote. Saznajte više informacija OVDJE!

Mjesec kuhinja do -65% na sve kuhinje i GRATIS set aparata! 4+2 na blagovaonske stolice! Vidi više!

Poštovani kupci, zbog radova na elektroinstalacijama, naša Korisnička služba privremeno nije dostupna putem telefonske linije i e-maila. Zahvaljujemo na strpljenju!

Poštovani kupci, zbog radova na elektroinstalacijama, naša Korisnička služba privremeno nije dostupna putem telefonske linije i e-maila. Zahvaljujemo na strpljenju!

Poštovani kupci, ispričavamo se zbog privremenih tehničkih poteškoća s prikazom artikala u webshopu. Trenutno radimo na otklanjanju greške. Unaprijed zahvaljujemo na strpljenju!

Nemoj da ti zbog visokih temperatura mrak padne na oči. Kod nas od 26.6. do 30.6. traje Black week – čeka te mrak ponuda s popustima do -70%. Otkrij vruće popuste! Saznajte više!

U subotu, 1. 11. 2025., Prima saloni bit će zatvoreni zbog blagdana Svih Svetih. Posjetite nas danas u redovnom radnom vremenu ili na webshopu.

3,2,1… Odbrojavanje je krenulo! Samo 7.12. čeka vas rođendanska webshop akcija s 30 top artikala sniženih do 60%! Saznajte više!

Samo danas 7.12.! Webshop akcija s 30 top artikala sniženih do 60%! Saznajte više!

Klikni. Uštedi. Uživaj. Kod nas Black Friday još uvijek traje! Saznajte više!

Kako je Prima webshop postao ključan kanal prodaje namještaja u Hrvatskoj

U godini obilježavanja 30. obljetnice poslovanja, tvrtka Prima, kao najveći hrvatski proizvođač namještaja, potvrđuje da industrijska tradicija i digitalna transformacija itekako mogu ići ruku pod ruku. Sa svojim tvornicama, mrežom salona i sve snažnijim webshopom, kompanija gradi jedan od najnaprednijih omnikanalnih modela u regiji. O tome kako se upravlja tako velikim sustavom, kakva je uloga webshopa u ukupnom portfelju i gdje leži Primin diferencijacijski potencijal, razgovarali smo s ekipom iz webshop odjela Prima grupe.

 

Vid Palalić, Iva Ohnjec, Marko Bačan i Magdalena Radić ističu da u poslovnom svijetu, u kojem se tradicionalne industrije transformiraju velikom brzinom, Prima predstavlja izniman primjer kompanije koja uspješno povezuje različite poslovne modele, od napredne industrijske proizvodnje do modernog eCommerce rješenja.

 

„Ove godine obilježavamo tri desetljeća poslovanja, a na tržištu smo se pozicionirali kao najveći hrvatski proizvođač namještaja, s vlastitim razvojem, dizajnom i proizvodnjom, što je u ovom segmentu tržišta rijetkost“, naglašava Ohnjec.


 

Prima ima šest proizvodnih pogona te razgranatu maloprodajnu mrežu od 52 salona koja pokriva cijelu Hrvatsku, od Čakovca preko Dubrovnika i Vukovara do Novigrada. Osim u Lijepoj našoj, salone ima u Sjevernoj Makedoniji i u Sloveniji.

 

„Prima je danas brend koji simbolizira udobnost, eleganciju i hrvatsku izvrsnost”, kaže Palalić.

 

„ I kupca stavlja u središte naših vrijednosti te ostaje pouzdan izbor generacijama koje dolaze”, nadovezuje se Bačan.

 

A koju ulogu u svemu ima webshop?

„Izgradili smo sustav koji istodobno osigurava široku dostupnost, kontrolu kvalitete i konkurentnu cijenu. Ključni dio tog sustava je i webshop, koji se pozicionirao kao jedan od najbrže rastućih prodajnih kanala unutar kompanije“, zaključuje Magdalena Radić.

 

Vid, Iva, Marko i Magdalena su interni tim stručnjaka koji svakodnevno radi na poboljšanju korisničkog iskustva, jer im je kupac uvijek na prvom mjestu.

 

“Uz proširenu i raznoliku online ponudu, web platformu stalno nadograđujemo dodatnim sadržajima koji nude savjete, inspiraciju i korisne informacije – kako bismo kupcima olakšali izbor te približili doživljaj kupovine u salonu i u online okruženje”, objašnjava Palalić.

 

Primin poslovni model temelji se na vertikalnoj integraciji koja omogućuje potpunu kontrolu nad svim fazama poslovanja – od dizajna i razvoja proizvoda, preko vlastite proizvodnje, pa sve do isporuke kupcu, objasnila nam je Iva Ohnjec.

 

 


„Takav pristup osigurava visoku razinu kvalitete, budući da nadziremo svaki korak procesa, ali i iznimnu fleksibilnost u prilagodbi dizajna i funkcionalnosti namještaja željama kupaca. Zahvaljujući izravnoj povezanosti proizvodnje i prodaje, eliminiraju se posrednici, što omogućuje povoljniju cijenu i jednostavnije procese kupnje – od ideje do realizacije, sve kroz jedan kontakt i jedno rješenje. Kupac ne dobiva samo proizvod, gradi se odnos – iz naših ruku u vaš dom. Dugogodišnje iskustvo, tradicija i povjerenje koje je naš brend izgradio dodatno potvrđuju vrijednost ovog modela. Svojim kupcima nudimo personalizirani dizajn i namještaj izrađen u vlastitim pogonima po konkurentnoj cijeni”, rekla je.

 

Što sve nudite u svom asortimanu?

 

„Imamo veliki asortiman proizvoda za opremanje svih prostorija u interijeru te niz usluga poput dizajna interijera, dostave i montaže kojima se kontinuirano trudimo poboljšati korisničko iskustvo i unaprijediti interijere svojih kupaca. Osim mnogih vjernih kupaca koji su Prima namještajem oplemenili svoje domove, prepoznati smo i kod privatni investitora koji su upravo Prima grupi povjerili opremanje interijera svojih vrijednih nekretnina. Posebno smo ponosni na naš asortiman namještaja koji se izrađuje po mjeri – kuhinje i ugradbeni ormari. U svakom našem salonu stručni eksperti vam mogu nacrtati 3D vizualizaciju bilo kojeg komada namještaja iz ponude u tlocrtu prema mjerama vašeg prostora. Zahvaljujući vlastitoj proizvodnji, namještaj možemo prilagoditi vašim željama. Za pristupačnu cijenu dobit ćete ugradbene ormare i kuhinje po mjeri koji su bolji nego da ste ih radili kod privatnog stolara, a mi vam garantiramo kvalitetu i dugotrajnost proizvoda”, naglasio je Vid Palalić.

 


 

Što je vaša ključna komparativna prednost u ovom izuzetno konkurentnom segmentu tržišta?

 

S ponosom ističu da je Prima – tvornica namještaja.

 

„U odnosu na konkurenciju koja uvozi namještaj, Prima svoj namještaj sama dizajnira i proizvodi. Imamo tim stručnjaka koji rade na razvoju novih proizvoda te neprestano prati trendove i stvara moderan, funkcionalan i pristupačan namještaj. Potom, prema njihovim idejama i nacrtima majstori u ukupno šest tvornica proizvode namještaj. U proizvodnji se koriste najkvalitetnija domaća bukva i hrast, proglašen najboljim u Europi, isključivo s FSC certifikatom koji jamči održivo gospodarenje šumama. Uvijek se istražuju nove ideje i materijali, uvode se inovacije i stvara se namještaj koji traje godinama”, rekla je Magdalena.


 

Osim toga, Prima kontinuirano ulaže u zaposlenike, čuvajući zanate poput stolarstva i tapetarstva, a istodobno proizvodne pogone oprema najmodernijom tehnologijom. Zato je svaki komad Prima namještaja spoj tradicije, inovacije i kvalitete.

 

„Od konkurencija nas izdvaja i široka maloprodajna mreža. Naši saloni su u svakom većem gradu, blizu naših kupaca, u susjedstvu. Prima je najbliži i najpristupačniji izbor za opremanje doma. Važan benefit za kupce je i činjenica da u Prima salonu mogu na jednom mjestu opremiti baš svaku prostoriju svog doma – brzo, jednostavno, povoljno i, najbitnije, bez stresa. Svojim kupcima dajemo ključ u ruke! Dostupni su programi namještaja koji kupcima omogućuju da isti stil, boje i materijale provuku kroz cijeli interijer. K tome, prostorije mogu oplemeniti uređajima i dekoracijama, a uz izmjeru, dostavu i montažu kupcima preostaje samo da uživaju jer će se naši ljubazni i profesionalni zaposlenici pobrinuti za sve ostalo”, objasnila je Magdalena Radić.


 
Kada je pokrenut webshop?

 

„Prima webshop pokrenut je 2017. godine, a već tada smo prepoznali važnost razvoja online prodaje kao nadopune našoj širokoj mreži salona. Tijekom pandemije koronavirusa 2019. godine uslijedio je novi, intenzivniji val razvoja, kada smo se snažno usmjerili na digitalne kanale i dodatno ubrzali ulaganja u unaprjeđenje webshopa i korisničkog iskustva. Od tada do danas webshop je značajno unaprijeđen – kako u pogledu funkcionalnosti i dizajna, tako i u širini i raznolikosti ponude”, istaknuo je Marko Bačan.

 
Koliko je online prodaja zastupljena u vašim ukupnim prihodima?

 

„Prema ukupnoj vrijednosti prodaje, Prima webshop se u 2025. godini nalazi na šestom mjestu među svim našim salonima, što jasno potvrđuje njegov snažan rast i sve važniju ulogu u ukupnom poslovanju”, zaključio je Bačan.

 


 

Ove godine Prima slavi 30 godina poslovanja. Je li webshop pripremio neke posebne promotivne akcije povodom ove velike obljetnice?

 

„Ove godine obilježavamo velikih 30 godina poslovanja, a taj važan jubilej provlačimo kroz niz aktivnosti, kampanja i promotivnih akcija tijekom cijele godine. Željeli smo da obljetnica ne bude samo datum, već prilika da sa svojim kupcima i partnerima proslavimo tri desetljeća povjerenja, rasta i zajedničkog stvaranja doma. Zato je i naš izložbeni prostor na ovogodišnjem sajmu interijera InDizajn u Zagrebu, veličine 155 kvadrata, bio u potpunosti posvećen upravo proslavi rođendana. Za naše kupce pripremili smo i posebnu webshop akciju TOP 30 za naših 30, u sklopu koje svakog vikenda biramo 30 proizvoda po iznimno povoljnim cijenama. Tako želimo zahvaliti kupcima na godinama povjerenja i omogućiti im da dio rođendanske proslave dožive i kroz odlične prilike za kupnju“, otkrila je Ohnjec.

 

Kako održavate komunikaciju sa svojim kupcima te kako ih potičete na ponovnu kupnju? Koliko vam u tome pomaže Prima klub pogodnosti?

 

„Svojim kupcima pristupamo s velikom pažnjom i nastojimo s njima graditi dugoročan odnos povjerenja. Ključnu ulogu u tome ima Prima klub pogodnosti, naš program vjernosti koji okuplja velik broj članova. Članovima omogućujemo ekskluzivne popuste te razne druge pogodnosti koje ih potiču na ponovnu kupnju. Kroz Prima klub ostvarujemo izravnu i personaliziranu komunikaciju – informacije o posebnim ponudama, akcijama, nagradnim igrama i događanjima članovima redovito šaljemo putem SMS poruka, Vibera i newslettera. Zahvaljujući bogatoj bazi kupaca i detaljnoj analizi njihovih navika i potreba, možemo im ponuditi sadržaj i proizvode koji su im zaista relevantni. Tako stvaramo dodanu vrijednost, a svaka nova kupnja postaje prirodan nastavak postojećeg odnosa”, objasnila je Magdalena.


 

Kako pri tome koristite podatke i analitiku te koje ključne metrike pratite?

 

„U svakodnevnom poslovanju uvijek se oslanjamo na podatke i analitiku koji nam daju jasan uvid u ponašanje i potrebe naših kupaca. Koristimo niz alata kako bismo u svakom trenutku raspolagali s aktualnim informacijama te kako bismo mogli donositi brze, informirane odluke. Pratimo različite pokazatelje – od toga koji se proizvodi najčešće pregledavaju i kupuju te kako na to utječe pozicija na listingu, do utjecaja vizuala poput fotografija u interijeru, galerije tehničkih fotografija ili animiranog videozapisa na prodaju. Analiziramo koji se artikli najviše dodaju u košaricu, što se nalazi na wishlistama, a koji se proizvodi napuštaju prije kupnje. Na temelju tih podataka kreiramo popuste za nove akcije te kontinuirano nadograđujemo sadržaj – dodajemo relevantne informacije, detaljne opise i dimenzije, kako bismo kupcima olakšali odluku”, istaknuo je Bačan.

 

Vid, pak, dodaje da uz to pomno prate i preferencije kupaca – koje su boje, dimenzije, materijali, stilovi najtraženiji – što im omogućuje pravovremenu prilagodbu ponude.

 


„Naša velika prednost su vlastiti dizajn i proizvodnja, što nam daje mogućnost brze reakcije na tržišne trendove i potrebe kupaca. Želimo biti prvi i najbolji izbor našim kupcima, trudimo se kreirati ponudu za svaku njihovu životnu situaciju. Upravo zato, na temelju analitičkih podataka možemo u vrlo kratkom roku proširiti ponudu novim bojama, materijalima i artiklima te kupcu uvijek ponuditi više – širi izbor, bolju dostupnost i relevantniji asortiman. Kontinuirano optimiziramo korisničko iskustvo s ciljem da svaka faza kupovnog procesa bude što jednostavnija, ugodnija i učinkovitija”, dodaje Vid.

 

Istraživanja na globalnoj razini pokazuju da online trgovci koji imaju fizičke poslovnice bilježe najveći rast jer kupci vole vidjeti proizvode uživo, ali i kupovati iz udobnosti svoga doma. Kakvo je vaše iskustvo u ovom pogledu odnosno kako kombinirate online i fizičku prodaju?

 

„Na tržištu, među konkurencijom u industriji namještaja, imamo najbolju poziciju jer, uz napredan webshop s bogatom i raznolikom ponudom, imamo i najveću mrežu salona namještaja u Hrvatskoj. Upravo ta kombinacija online i fizičke prodaje danas predstavlja veliki benefit za kupce i znatno im olakšava proces kupovine”, poentira Ohnjec.

 

Današnji kupci, kaže webshop tim, najčešće prvo istražuju ponudu online – uspoređuju cijene, stilove i funkcionalnosti – a zatim ih posjećuju u salonu, kako bi uživo vidjeli namještaj, isprobali ga, doživjeli udobnost, dotaknuli tkanine i provjerili nijanse boja. Taj posjet često učvrsti njihovu odluku o kupnji.

 


 

„Istodobno, primjećujemo sve veći broj kupaca koji nakon istraživanja i savjetovanja u salonu želi kupnju obaviti online, iz udobnosti vlastitog doma, kada im to najviše odgovara. Naš cilj je pružiti im besprijekorno iskustvo u oba kanala – od informiranja do realizacije kupnje – jer vjerujemo da upravo fleksibilnost i dostupnost na svakom koraku čine razliku u suvremenom retailu”, dodaje Bačan.

 

Namještaj je kategorija koja ima veću dimenziju i složeniju logistiku – kako organizirate skladištenje, dostavu, montažu i vraćanje proizvoda?

 

„S obzirom na to da je namještaj specifična kategorija proizvoda koja zahtijeva pažljivo planiranu logistiku, veliku pozornost posvećujemo skladištenju, transportu, dostavi i montaži. Imamo moderno, digitalizirano centralno skladište iz kojeg roba svakodnevno putuje prema svim dijelovima Hrvatske. Redovito opskrbljujemo salone – više puta tjedno – čime značajno skraćujemo rokove isporuke i osiguravamo bolje korisničko iskustvo“, objasnio je Vid.

 

 


 

K tome, kaže, posebnu pažnju posvećuju optimizaciji skladišnog prostora i prijevoza.

 

„Planiramo raspored robe prema volumenu artikala kako bismo postigli maksimalnu popunjenost skladišta i učinkovitost transporta. Na centralnom skladištu primjenjujemo logiku skladištenja koja smanjuje manipulaciju robom, a dodatno učinkovitost povećavamo korištenjem cross-docking terminala, zahvaljujući kojem precizno i brzo upravljamo ulaznim i izlaznim tokovima robe. Tako osiguravamo da svaki Prima salon u Hrvatskoj bude pravovremeno opremljen proizvodima iz svih naših tvornica, uz visoku razinu organiziranosti i usklađenosti svih faza procesa. Velika prednost našeg poslovnog modela je što kompletnu logistiku i transport imamo unutar kompanije, što nam omogućuje fleksibilnost i brze reakcije u svim situacijama. Proces povrata proizvoda organiziran je tako da bude brz, jednostavan i prilagođen kupcu – organiziramo prikup proizvoda, a kupci mogu ostvariti povrat novca ili zamjenu artikla, ovisno o svojim potrebama“, dodala je Magdalena.

 

Naši dostavni timovi posebno su educirani za sigurno rukovanje i transport namještaja, naglašava Ohnjec.

 

 


 

„Svaki komad pažljivo se pakira i isporučuje do adrese kupca, a naši stručni i iskusni dostavljači opreznim manevriranjem čuvaju proizvode od oštećenja tijekom utovara, prijevoza i istovara. Tu su i naši iskusni monteri, koji svakodnevno rade s Prima namještajem – brzi, precizni i vješti u sastavljanju – pobrinu se da svaki element bude stabilan i funkcionalan, kako bi kupac odmah mogao uživati u novom komadu namještaja“, kaže.

 

Ako i vi želite stvarati prostore u kojima se živi ljepše i kvalitetnije, Prima je partnera koji razumije vašu viziju i pazi na detalj, kupovali vi u salonu ili na webshopu.

Podijeli:

  • Vlastita proizvodnja
    Prima za Vas upravlja kompletnim procesom proizvodnje namještaja od razvoja proizvoda i proizvodnje do dostave i montaže.
  • Domaća sirovina
    Prima koristi vrhunsku domaću sirovinu za izradu hrvatskog Prima namještaja.
  • Jamstvo kvalitete
    Prima, certificirani proizvođač namještaja, jamči vrhunsku kvalitetu te kontrolirane dobavljače.
  • Kratki rokovi isporuke
    Vlastiti razvoj proizvoda, proizvodnja, dostava i montaža omogućuje kratke rokove isporuke našim kupcima.
  • Razgranata mreža salona
    Prima je najveći maloprodajni lanac namještaja u regiji sa razgranatom mrežom od 57 Prima salona u Hrvatskoj.
  • Brza montaža i dostava
    Vlastita proizvodnja i brza izrada omogućuju kvalitetnu i brzu dostavu i montažu u Vašem domu.
  • Stručno savjetovanje
    Vrhunski tim Prima stručnjaka na usluzi Vam je pri odabiru cjelovitog rješenja za opremanje stanova, apartmana ili kuća za odmor.
  • Individualan pristup
    Za Vas radimo besplatnu izmjeru u Vašem domu i prijedlog idejnog rješenja opremanja interijera.
  • Hrvatski dizajn
  • Hrvatska proizvodnja
  • Hrvatska kvaliteta